Sign up for newsletter

News

U NAS ZREALIZUJESZ BON TURYSTYCZNY

U NAS ZREALIZUJESZ BON TURYSTYCZNY

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda Bon Turystyczny?

Bon turystyczny jest dokumentem elektronicznym. Ma 16-cyfrowy numer i jest na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS (wybierz zakładkę „Ogólny”, a następnie „Polski Bon Turystyczny”). Z tego dokumentu wynika kto jest uprawniony do świadczenia, jaka jest kwota świadczenia na poszczególne dzieci oraz łączna kwota przyznanych świadczeń.

Czy bonem można płacić kilka razy?

Bonem możesz płacić wielokrotnie aż do wyczerpania środków.

Czy mogę skorzystać z wypoczynku po 31 marca 2022r.?

Do 31 marca 2022 r. należy zapłacić za usługi rezerwowane po tym terminie.

Co zrobić w sytuacji, gdy kwota za nocleg w hotelu będzie przewyższać wartość bonu?

W takiej sytuacji należy dokonać dopłaty kartą, gotówką lub przelewem.

Czy zapłacimy bonem za pobyt w hotelu całej rodziny, czy tylko dzieci?

Bonem płacimy za pobyt dzieci, na które bon został przyznany. 

Gdzie znajdę na PUE ZUS informacje o bonie?

 

Na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS wchodzimy w zakładkę OGÓLNY, a następnie POLSKI BON TURYSTYCZNY. Tam znajdują się informacje, kto ma prawo do świadczenia w formie bonu. Należy kliknąć zakładkę POLSKI BON TURYSTYCZNY, a następnie MÓJ BON. Pojawią się wtedy następujące opcje:

1. Aktywuj bon.

2. Zmiana danych kontaktowych.

3. Wniosek o dodatkowe świadczenie.

4. Podgląd.

Gdzie mogę sprawdzić swój kod obsługi płatności?

Kod obsługi płatności można sprawdzić w wiadomości e-mail, która jest wysyłana w dniu aktywacji bonu oraz na swoim profilu na PUE ZUS w zakładce POLSKI BON TURYSTYCZNY > MÓJ BON.

Co trzeba zrobić, aby zapłacić bonem za usługi hotelarskie lub imprezy turystyczne?

Jeśli aktywujesz bon na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, czyli uzupełnisz swój aktualny adres e-mail i numer telefonu, otrzymasz wiadomość z kodem obsługi płatności. Kod będziesz też mógł sprawdzić na swoim profilu na PUE w zakładce POLSKI BON TURYSTYCZNY > MÓJ BON. Kod ten należy podać podczas rezerwacji lub przy rozliczaniu pobytu w hotelu. Na numer telefonu komórkowego jest wysyłana wtedy wiadomość sms z kodem potwierdzającym płatność. Kod ten należy podać recepcjoniście.

Czy mogę sprawdzić aktualny stan środków?

Aktualny stan środków można sprawdzić  na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS w zakładce POLSKI BON TURYSTYCZNY > MÓJ BON.

Pomyliłem się i podałem w recepcji błędny kod obsługi płatności. Co muszę zrobić, aby zapłacić bonem za pobyt w hotelu?

Należy podać recepcjoniście prawidłowy kod obsługi płatności. Recepcjonista w razie pomyłki może ponownie wpisać kod i dokończyć proces płatności.

News list

Return
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy

OK, close